aktascigdem Merhaba kızlar doğum yapalı 40 gün oldu benim.ama göbeğim gitmedi hala.Sezeryan doğum yapanlar göbek ne zaman eski haline döner?
Asyaveannesi04 aktascigdem göbek 17.5 ay oldu doğum yapalı 2 aydır düzenli pilatese gidiyorum yavaştan indi diyebilirim zayıflamaya zayıfladım 23 kilo verdim ama göbek 🤦🏻♀️
Kuzeymomss aktascigdem Benim doğumdan çıktıktan sonra dümdüzdü, doktorum dikişlerini atarken karın kaslarını sıkarak attım demişti. Ama kilo aldım çıktı🤦🏼♀️
Aras210922 aktascigdem 9 ay oldu doğum yapalı ama gitmiyor ne yazık ki sıkı bir sporla gider diye düşünüyorum zayıflasak bile sarkıyor sıkı olmuyor eskisi gibi 😩 ben sıkı bir spor yapmak istiyorum ama bebiş küçük olunca sıkıntı amaaan kalsın napayım diyorum artık saldım gitti 😂😂