Geçen perşembe başlamıştık. İlk gün lazimliga oturmayı tamamen reddetti. Ertesi gün bir şekilde ikna oldu. Ama hala tuvalete gitmek için bin dereden su getiriyor. Biliyorum çişi geldi ama yok diyor. 5 dk sonra altına kaçırıyor. Eğer ikna olup giderse tuvalete yapıyor. Ama her seferinde böyle ikna etmeye mi calisicam ? Kendi çişim geldi gidelim diyecek mi yada demese de ben gidelim dediğim zaman gelecek mi.. kafamda deli sorular çok yoruldum çok inatçı bir çocuk. Ne yapmalı tuvaleti sevmesi için