Gul-42 kesinlikle öyle bizde de hafif düzlük var ama belli olmuyor 🥲 saçları ile kapatıyor diyebilirim göze çarpmasa da baya toparladı 🌼 erkek olsaydı tıraş olacağı için daha kötü bir görüntü olabilirdi 😇 aslında kız olarak şanslıyız 😅 benim kızım göğüs tutmadı ve 6 ay sağım yapmak zorunda kaldım haliyle oyun halısında fazla zaman geçirdi yatarak.. doğmadan önce hep dikkat edicem derdim nasıl olduysa ihmalkar oldum 🙁 yine de yolun kenarından döndük gibi ☺️