Ayseee60 Benim bildiğim şöyle , sen doğum için sigorta yaptırmak istiyosan bu ayrı oluyor. Bir de sağlık sigortası var o da ayrı. Sağlık sigortası vardı benim, hamile olduğumu da kan testi verip öğrenince sisteme düştü o yüzden yenileyip doğum sigortası yaptırdım yani iki ayrı sigorta olmustu. Bende doğumumu medicalde yaptırdım bu arada. Tam bir sömürücü