Bebeğim çok çok gülerdi güleryüzlü bir bebekti sesli bile gülmüştü kaç kez ama pazartrsi aşısını yaptırdık eve geldik babasıyla biraz atıştık o gündem beri çok çok az gülüyor hatta hiç gülmedi bana neden acaba? Çok üzgünüm bebeğim artık mutsuz bir bebek mi ne yapacağım öpüp kokluyorum sürekli onu çok sevdiğimi söylüyorum