TugceArya 19 gün önce sezeryan oldum 5. Gün kontrole çağırdı doktorum iyi demişti gece kanama gelmiş dikiş kenarından bidaha da gelmedi kurudu doktorum bugun gel göreyim dedi ama çok korkuyorum başına gelen varmı bu arada yapıştırma dikiş
Sedas00 Akıntı yoksa korkma canım batikonla sil arkadaşımda akıntı vardı enfeksiyon almış sanırım sıcaktı da hava orası pişmiş antibiyotik krem vs vermişti