Kızlar biz hiç kullanmadık ama 5 yaş ve 2 yaşındaki çocuğumun 1 buçuk aydır geçmeyen öksürük balgami var. Geçiyor gibi oluyor geçmiyor, şimdi yine hasta oldular ateş burun akıntısı var. Cok ilaç taraftarı biri değilim o yüzden antibiyotik falan almadım.bir tane nebulizatör var elde tutuluyor minik ses de çıkarmıyormuş. İşe yarıyor mu öksürük geniz akintisinda? Seneye oğlum anasinifina başlayacak daha da hasta oluruz gibi