CanMomy Bu başlığı nasıl gizleyecegim aşırı rahatsızım forumda bu başlıktan çünkü bu başlık altında saçma sapan konular dönüyor anne bebek formuna uygun değil bu benim şahsi düşüncem memnun olanlara saygım sonsuz teşekkürler 👌
durukusunannesi_ CanMomy tüm tartışmalara tıklayın hassas etiketini seçip Yıldıza tıklayın orda gizle seçeceği var bende çok rahatsız oluyorum kapattım
Balkizlarim CanMomy tüm tartışma yazan yere basıp hassas olan yere tıklayıp sağda yıldız var oradan 🌺
benkosarim CanMomy Tüm tartışmalara tıklayın hassas etiketini seçip yıldıza tıklayın orda gizle seçeceği var oradan gizleyebilirsiniz.
Ikicocukbiranne Ben de gizledim tüm tartışmalar kısmına gir hassas içeriğe tıkla sonra sağ üst köşedeki yıldıza tıkla orada var zaten gizle diye seçenek. İyice saçmaladılar bu etiketi bekliyorlarmış gibi