Nurbanu Artık sinir kat sayım tavanlara çıkıyo 3 aylık bebek nedenhala emmek istemez zorla içiriyorum 😭😩
Zamanlagelen Nurbanu aynen canim bizimkide gece guzel emiyor gunduz saga sola bakmaktan emmiyor surekli kafasini ceviriyor habire teklif ediyorum acta ama emmiyor :(
meltemre Zamanlagelen Nurbanu aynısını bizde yaşıyorduk doktorumuz 3 saatte bir emzir acıksın memeyi özlesin biraz ağlasada oyala dedi çok şükür 3 gündür reddetmek yerine neredeyse yalvaracak 😆
Momofaboy Nurbanu siz gerildikçe daha çok emmez. Algısı açıldığı için etraf dikkatini çekiyor artık. Severek olşayarak sakin sakin konuşarak emzirmeyi deneyin. Birde emzirdiğiniz yerde arkanız boş duvar olursa daha rahat edersiniz.
DenizKizi meltemre bende deniyorum bugun ağlayana kadar vermeyecem bakalim sonuç alabilecek miyim insallah😥
Nurbanu Saolun ufak doğduğu için beni hiç ememiyo zaten ben biberonu kast ediyorum arkadaşlar 5 saat vermesem emmiycek 🤦🏼♀️