Ben biraz geniş olsun rahat giysin diye biraz büyük alıyorum . Çocuğum da biraz ufak . Aylarca giydiriyorum aynı elbıselerı. Bebeğim 3 aylıkken 6 aylık hatta 1 yaş aldım çoğu seyı. Su an 6 aylık Sımdı de 9 aylık falan alıyorum 😂Sadece özel günler için bir iki tane tam kalıp elbısesı var . Onları bile iyice giydirmeye çalışıyorum . Kilotlu çoraplarına kadar büyük yavrumun . Rahat rahat takılıyoruz .