Hahahahdhsh Dün hastaneye gitik tekrardan fakülteye bize ameliyatla geçer dedi ameliyat yapcaz dediler yaşayan varmı nolur bilgi
tatlikizim Hahahahdhsh bizimkindede var ama kist veya lezyon yok boynunda. Sanırım kist ya da lezyon olunca ameliyat ediyorlar bizm doktor öle bişry demişti.
Melis1706 Hahahahdhsh 1 yasin ustundeyse ameliyatla geciyormus benim kizim 3 aylikken farkettik egzersizle gecmisti
Melis1706 Hahahahdhsh ben ilk cocuk doktoruna cikardim o fizige yonlendirmisti sonra icim rahat etmedi ozele gittim ortopedi ve travmaroloji alaninda iyi birisiydi o soylemisti 1 ayda gecti bizimki
tatlikizim Hahahahdhsh her bebeğin durumu farklı. Ama için rahat değilse farklı doktora göster bence canım. Ben olsam tek doktorda ameliyat ettirmem şüphem varsa. İçin rahat eder.
Hahahahdhsh tatlikizim tek doktorda bakmadım ki eğitim araştırma hastanesine götürdüm. Fizikle geçer dedi normal hastaneye götürdüm o fizik dedi ama tıp fakültesi ameliyat dedi bana ve ameliyatla geçerseler yamuk olabilirmiş içimi çok kararttı