belinayinannesii bu mamayı içtikten sonra mı bilmem cene kısmı yangının etrafı kızarık kızarık:( sizde de böyle mi mama mi alerji yaptı acaba bilmiyorum:((
pembeayakkabilikiz belinayinannesii bizde alerji yapmadı ama çok kustu kızım onu içmeye başlayınca bıraktık bizde kusmasi duzeldi
belinayinannesii pembeayakkabilikiz Allah Allah ya aslinda doğduktan beri kullaniyordu ama bu bir aydır falan yüzünde kızarıklıklar. sanırım mamadan değil o zaman baska bisey ,:(
pembeayakkabilikiz belinayinannesii olabilir kokusu var mıydı peki evololvia ac kullandık 2 3 gün çok kötüydü gerçekten çok pişmanım kızıma verdiğim için
pembeayakkabilikiz belinayinannesii bide onu denemek istiyorum ama eşim kızıyor çocuğu denek yaptın diye 😔
belinayinannesii pembeayakkabilikiz valla mecbur deneye deneye bulunuyor her bebek farklı ama evolvia tavsiye etmem… içerik mı değişti nolduysa çok gaz yapti bizde 2 numarası
Atlasgulsah Bebeğim 2 aylık iken başlamıştım bende evolvia mamaya çok severek içiyordu ama son 1 aydır asla içmiyor zorla veriyorum içiyor sonra çıkartıyor mamayı bende bıraktım bebelaca başladım
belinayinannesii Atlasgulsah bizde de gaz sorunu olmaya başladı aşırı derecede 2 numarasını içiyor ama daha vermiyorum golden goat veriyorum gaz hiç olmadı.
pembeayakkabilikiz belinayinannesii anladim canım şu an bebelac gold kullanıyoruz zaten memnunum ondan ama palm yağı var diye vermek istemiyorum ama mecburum 😔
Deletedmom_102 Bebelac gold a geçince kusmasi düzeldi evolvia da çok gaz ve kusma problemi yaşıyordum.Gazda kusmada bitti keşke daha önce kullansaymisim
belinayinannesii pembeayakkabilikiz aynen ben golden goat a döndüm ya da baby goat var yerli üretim eşine söyle palm yağının zararlarini aç göster bu mamalarda yok hem gaz hiç yok denecek kdr az oluyor.
Ozgn_1 Elimde 1ve 2 numara sma mama ve 2 ve 4 numara aptamil 4 numara da bebelac mama var isteyene uygun fiyata veriyorum