35lavanta terazikadini Varsa bende alırım bir dal 😂 Benim birde 2.çocuk resmen 4 yıldır aralıksız çocuk emziriyorum gariplerimde hal derman kalmadı ama eşimden söz aldım silikon istiyosan taktırırız dedi 🥳🥳🥳
UysalSum terazikadini göğüs toparlaycı korseler var ama onlar da bir yere kadar. Ben ilerleyen zamanlarda ameliyat planlıyorum. Şu an süt verdiğim için sarkma yok fakat göğüslerim büyük olduğj için muhtemelen olacak 🥲
-Lina- terazikadini trendyolda bir ürün görmüştüm. Yorumları ve faydasını görenlerde çoktu. Ben hala emzirdiğim için ürünü araştırmadım. Zararları var mı ya da ne ölçü de faydalı bilmiyorum. İstersen o damlaları bir araştır
35lavanta terazikadini İlkinde emzirme devam ediyordum çünkü 4 aylık hamileydim hala emziriyodum yani istesemde silikon taktırcak zaman imkan yoktu 😂😂 Ya ben ameliyatsız çözüm olduğunu sanmıyorum anca sporla bir tık belki dikleşir okadar
aylinbb terazikadini tam bilmiyorum ama sanırım silikon olunca emzirmeden sonra sarkma olmuyor ama emin de değilim sanki böyle bir bilgi kalmış aklımda
terazikadini UysalSum bende günde 1 2 defa süt veriyorum sağıp mamayla devam ediyoruz artık iyice belli ediyorlar kendilerini çok çirkin duruyor ya hamileyken ne güzel di 😂😂
terazikadini -Lina- bilmediğimiz markaları kullanmayalım göğüs sonuçta allah korusun kansere bile yol açar
terazikadini 35lavanta belki sporla destekler azcıķ o da göğüs kası yapılırsa yani ameliyatsız zor o zaman
35lavanta terazikadini Sporun illaki faydası olur ama mucizeler yaratmaz ameliyat şart. Benim arkadaşım evlenince yaptırdı süt bezlerine dokunmadılar hiç çok rahat emzirdi hiiç sorun yaşamadı yani 2.yi beklemenize gerek yok haberiniz olsun 🤭🤭
ssari1903 35lavanta ya bende bi doktorla görüştüm ama 2. Çocuk düşünüyorsan yapmayalım yine sarkacak dedi
35lavanta ssari1903 Hiç bilmiyorum arkadaşım sorun yaşamadı ama hem mama hem memeydş belki oyüzdendir
EceDM terazikadini benim de birini emmeyi tercih ettiği için diğeri küçük kaldi. Ameliyat kısa çözüm. Sporla uzun vadede faydasi olur. Hamilelik öncesi aktif spor yapıyordum, yine başlayacağım bakalım. Ben de bıçak altına yatmak istemiyorum.