Arkadaşlar çalışan anneyim ve 9. aydan beri bebeğim bakıcıda , şuan 13 aylık ve ben onu almaya gittiğimde asla oralı olmuyor.Evde babasına gidiyor ben sadece süt ve gece yatınca uyanırken beni istiyor . Psikolojim bozuldu lütfen yardım edin ne yapmalıyım. Güvenli bağlanma olmadı mu ?