Kızlar selam, Bebeğim gece emmesini çok zor bıraktı. Bırakırken hiç bir şey vermeyin diyorlar biliyorum ama benimki o kadar ağlıyordu ki ağlamaktan öğürüyordu kusucak gibi olunca su istiyordu. Ona dayanamadım verdim tabi ki. Ama şimdi de gece en az iki üç kere kalkıp su içmek istiyor . Avent küçük boy alıştırma bardağı gibi olan biberonu gece bitiriyor. Bu durum beni hem ilerde bezi bırakınca çiş yapma konusunda hem de artık deliksiz uyumamaktan keçileri kaçırma ihtimalimden endişelendiriyor. Ne yapabilirim ya da bana sizinki de yapıyorsa Suluk öneriniz var mı? Şuan 17 aylık ama kendi komodine uzanmaya çalışıyor karanlıkta parlayan ve yatarak içebileceği birşey olsa kendi de içer diye düşünüyorum