serapgs09 Merhaba arkadaşlar 28 günlük bebeğim var emziriyorum arada da mama takviyesi yapıyordum 3,4 gündür mamayı yemiyor bıraktık sadece emiyor kakasını da yapmadı mamayı bıraktıgından beri acaba sadece emdiği için mi yapmıyor başına gelen var mı?
MaviNil serapgs09 Formül mama içerisindeki probiyotikler sayesinde barsakları çalıştırır. Siz formül mamayı bırakınca bir afalladılar tembelleştiler 😬 anne sütü alan bebeklerin 10 gün kaka yapmamasını doktorlar normal karsılıyor