Deniztalha bizde 42 günluguz sallayınca o şekilde uykuya daldığı için her uykuda onu yapmani istiyor yoksa ağlıyor sizlaniyor bence emzir besigine koy ben emzirip gazını çıkarıp yatağa koyar üstünü orterim 10-15 dk ses çıkarıyor kendi kendine bı bakıyorum uyumuş kendi kendine uyumayı öğrendi hangi bigun salayabilirsin