Mugerrr Geçen çok ağır enfeksiyon geçirdim yanağım şişti acile gittim. Ultrasonla baktılar tükürük bezi iltihabı varmış. 2 cm de nodül varmış. Nodül hakkında 2 doktor da birşey söylemedi. Tehlikeli birşey mi başına gelen var mı
Gltnesi Mugerrr bende de 2 cm nodül var genellikle iyi huylu çıkıyorlar yüzdesi yok denecek kadar az kanserlesme ihtimali oluyor ama yüzde 98 i iyi huylu çıkıyormuş doktor bana alalım dedi büyüdükten sonra ses tellerine zarar verebiliyormus dedi
covirgin Mugerrr biyopsi yapılıp iyi veya kötü huylu mu bakılması gerekiyor benim kötü çıkmıştı ameliyatla troidlerim alındı
Nimess57 Mugerrr kaynanamın ve annemin vardı anneminkinin cmini bilmiyorum küçük diye hapla idare ediyor kaynanamınki ameliyat sırında çıkınca aldılar ilk önce biyopsi yapıyorlar ona göre hareket ediyorlar. Geçmiş olsun
Mugerrr Gltnesi geçmiş olsun. Aldırmayı düşünüyor musunuz. Benim eşimde de vardı yıllar önce kendiliğinden geçti. Bir de ben tel kullanıyorum ve uzun süredir o tarafa lastik takıyordum sanırım ondan oldu. Ne zaman lastik taksam sabahına ağrıyor boğazım. Sizde ağrı oluyor mu
Zeyneppppduygu covirgin dün ablama tiroid kanseri teşhiai kondu( papiller ) Hemen alınması gerekiyor lenfleride alıcaz demişler nasıl bir süreç oldu ameliyat falan zor bir süreç mi ne zmaan olmuştunuz çok üzgünüz ablamda çok kötü oldu bir anda nodül var dediler sonra biyopsi dün hemen aradılar gelin acil ameliyat vs 🥹
Yekbarnes Benim her boğaz enfeksiyonundan sonra şişe boğazımın yanları. Doktor zararsız bölgede demişti
covirgin Mugerrr teşekkür ederim inanın cm falan bilmiyorum ben tamamını aldırdığım için sorun yaşamadım her sabah ilaç içiyorum o kadar
covirgin Zeyneppppduygu çok geçmiş olsun ablanıza. Bana da kanser denildi ama kanser türünün en masumu olanıymış bu. Lenfleri alınacağına göre yayılmış olabilir bir an önce ameliyat olup sağlığına kavuşur inşallah. Ameliyattan sonra ben çok çabuk toparlandım hiç bir acısı yok sadece kullanmam gereken ilaç var her sabah ömür boyu kullanmak zorundayım
Mugerrr Zeyneppppduygu geçmiş olsun. İnşallah ameliyatı da ameliyat sonrası da iyi geçer, sağlığına kavuşur 🙏
Mugerrr covirgin tekrar hamile kalma durumu oluyor mu bu durumda. Benim Allah bağışlasın bir tane oğlum var 2 yaşında, ona kardeş düşünüyorum.
Mugerrr covirgin tekrar geçmiş olsun. Teşekkür ederim cevapladığıız için. Bir de biyopsi nasıl oluyor nasıl yapıyorlar
covirgin Mugerrr rica ederim ne demek. Biyopsi de iğne gibi bişey geçiriyorlar boğazdan sıvı alınıyor bazı doktor uyuşturarak bazısı uyuşturmadan yapıyor ama o da acılı değil çok