Mislinammm evet çok gazlıydı şu an daha rahatız ama tam o azaldı derken diş sancılarımız tavan yaptı ve çok hareketlendi. Demek istediğim öyle büyük bir rahatlık bekleme. Derdi şekil değiştiriyor😂Ama en azından kaşıyıcı soğuk bir bezle hafiliyor dişi gaz kadar sıkıntılı boyutta değil şu an. İlerleyen haftalarda belki dişte çok yorar bizi bilemiyorum. Herkes diş çok sıkıntı diyor çünkü