Tatilde eşimin ailesine gideceğiz.Birkac haftadır görümcemin oğlu uyuz hastalığı kapmiş tedavi goruyor bu surecte kaynanamlar ve gorumcelerim ayni şehirde yasadığı için bir araya geldiler. Biz gittiğimzde de tabi kaynanamlara gelicekler hepberaber kaldığımiz zamanlar olacak, pimpirik biri olduğumu bildikleri için cok detayları paylasmiyorlar benimle ,bebeğim 5 aylık , bekar olan görümcemin nişanı da olacak, katılmaliyız tabiki. Ama icim hc rahat degil,hevesim kactı ya dondugumdzde bizde de çikarsa diye. Uyuzdan korunmanin yolları var mı?