Kızlar merhaba bebeğim 2 ay 2 günlük ilk dogdugunda bebelac aldık ama sanki kılo almadi sonra aptamile geçtik oda kabiz gaz yaptı araştırıp hip mama aldık kabız değil ama gaz var aptamil devam olursa Kilo aldırıyor diyolar sizce hem emzirip hem mama veriyorum sutumle doymuyor