Nazendece ek gıdaya baslayınca daha az içiyolar sizi anlıuorum cok pahalı mamalar. Siz de aslımda doktora sorun bu ay baslatabilir. Mama içen bebekleri bi ay daha erken baslatabiliyolar. Benim bebegimi doktor erkenden baslattı. Bi sıkıntı yasamadık cok sükür.