Karanannesi 90 mllik veriyorum genelde yetiyor. Çok uzun süre uyuduysa fazla açıkmış oluyor Bi 30 ml daha yapıyorum. Oğlum da kolik 🥲acillere gitmeler, gaz ilaçları, akşam delirmeleri, sürekli bez başında karın bacak masajları, hep ıkınmalar..
Sütümün miktarı hiç belli olmuyor, sütüm az geldiyse sütleri gece, mamayı gündüz vermeye çalışıyorum. Uyku sersemi kusarsa duymam anlamam faln diye.
Acıkınca çığlık kıyamet oluyor haklısınız😒
ağlama süresini azartmak için gece yatmadan 3 4 biberona sütleri koyup kapaklarını kapatıyorum dolapta duruyorlar. kattleı fulleyip kaynatıyorum, kapatıyorum o sıcak kalıyor ve her kalktığımda çalıştırınca 2 dk da kaynıyor. Cezvenin içine suyu koyuyorum biberonuda onun içinde ısıtıyorum.
Ağlarsa da 2 3 dk falan ağlıyor.
Mama için de yine sıcak suyu hazır ediyorum, yanında sürahide de kaynamış soğumuş su var.
Biberona az kaynamış suyu koyup mamayı çözdürüyorum, sonra sürahiden koyup ılıtıyorum.
Daha çabuk oluyor