Adaninannesii60 Kızlar merhaba kızım bugün tam 3 aylık oldu akşam 8 gibi yıkayıp yeni bez taktım gece 2 gibi bir baktım bir damla bile çiş yok bez kupkuru normalde bezi şişer o saate kadar hiç yaşayan oldumu bu durumu