Arkadaşlar merhaba 2,5 Ylik bir erkek bebeğim var ilk anneliğim bebeğim biraz toplu bir bebek maşallah kilosu vs. Yerinde 4 no bez kullaniyordm bacaklarını mi hafiften sıkmaya başlamıştı yandaki cirtlarini koparip öyle takmaya baslamistim artık öyle yapınca da sıkıyor 5 boya geciyim diyorum tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz çok mu erken 5 numara için nasıl ilerlemeliyim popo kısmı tam oluyor fakat bacak kısmından sıkıyor 4 numara