bunemeselaa Pozitif93 canım ben hamileydim ilk başladığında mr çekildi işitme testi yapıldı görünürde birşey yok hanile olduğun içinde ilaç veremem dedi kaldı öyle, arada bir vurup geçiyor randevu bulamadım ki gideyim tekrar. Geçenler de tekrarladı ama sonra geçti 1 hafta sürüyor 15-20 gün olmuyor sonra bidaha başlıyor, bu ara kulaklarımı temizlemiyorum onun etkisi mi bilmiyorum.
Bilgeasill bunemeselaa ay o bendede var hamilelegimden beri başlarda çok ağlamıştım sessiz yerlerde oluyordu genelde uyurken,sonra bende doktora gittim normal dedi bana da ama 1 hafta önce doktora gittim az bi iltihabin var dedi ilaç aldım kullanicam ama emziriyorum çocuk doktoruna sorup kullanıcam
bunemeselaa Bilgeasill ay benimde öyle başladı canım hamilelikte sessiz ortam istemiyordum bende , bende randevu bulabilsem gideceğim tekrar
Bilgeasill bunemeselaa çok lanet birsey ya yaşam kalitesi düşürüyor gecsin diye dua ediyorum bende çok zor hamilelik geçirdim neredeyse 8 aydır var bende geçmedi herkes doğum yapınca gecer dedi ama
Mommy0001 Ayy benım gebelığim kabusa donmustu artık kımseyı duyamıyordum, doğumla beraber gectı cok sukur , ama ıkıncı gebelıkte en korktugum sey o , inşallah bıdaa olmaz ama gebelik şekeride etkiliyor olabılır:(
bunemeselaa Mommy0001 ben 3 aylıkken başladı uğultu basınç hissi zaten zor bi hamilelik yaşadım bide üstüne bu beni mahvetti bende korkuyorum ikinci çocukta devamlı olurmu diye . Doğumdan sonra geçmişti ama şu bir aydır gene başladı korktum acaba hamilemiyim yine diye hamilede değilim. Sessiz ortamda durmak istemiyorum o derece
Duyulurum bunemeselaa benim eksik dişlerimden dolayı kulağımda bazen uğultu bazen tıkanıklık bazen ağrı oluyor. KBB doktoru kulaklarında hiçbir şey yok ortodontiste gitmen gerek dedi
sevo05 bunemeselaa Kulak uğultusu çınlama yaşayanlar nasıl oluyordu acaba? Benim doğumdan beri kesik kesik düdük çalıyor gibi gitmiyor hiç. Sessiz ortamda duyuyorum.
Eski9 bunemeselaa sinüzit gibi bir sorununuz olabilir mi acaba ? Ben geçen sene hiç hasta olmadım bu sene üçüncüye grip nezle geçirdim ikincisi biraz ağır geçti kulaklarım doldu basınç uğultu vardı antibiyotik kullanmak zorunda kaldım. Şimdi yine nezle oldum kulaklarıma vurmaya başladı hemen hastalıklar kulaklarım bir tıkanıyor bir açılıyor basınç hissi burun akıntısı falan geçti halbuki bir hafta oluyor bende sinüzit sıkıntısı olabilir ama çünkü daha yazdan bu yana sag burun deliginde bir doluluk tıkanıklık hissediyordum sanırım bir sıkıntı var hep kulaklarıma vuruyor bir KBB ye benim de çıkmam lazım makine çalışır gibi ses olmaya başladı kulaklarımda böyle bir uğultu sinüzit durumuna baktırdıniz mi