Bgun tam 1 ay 25 günlüğüz . 13. Günden beri bu saatlerde hep ayaktayız. Benim kızım neden uyumuyor nerde yanlış yapıyorum gerçekten bilmiyorum sinirlerim bozuluyor artık her gece 3 4 5 te yatıyoruz sabah sabah 8 9 da uyanıyoruz gerçekten artık tahammül edemiyorum bütün gün yarı baygin sersem gibi oluyorum. Gündüz yatmaya fırsatım olmuyor onu yapayım bunu yapayım derkrn kızım uyanıyor. 2 hftadr gündüz uykuları da yok zaten gecem gündüzüm resmen emzir gaz çıkar salla şeklinde geçiyor yemin ederim sinirlerim bozuluyor artık ben napcam ya