nazli-06 mehabalar bahsettiginiz karisimi üniversite yillarimdan beri her donemsel sac dokulmemde eczeneme yaptirir kullanirim . En az bir yil boyunca tek tuk dokulur saclarim . Yine ayni karisimi yaptirmak icin doktoruma emzirme doneminde sorun olur mu diye sordum . Eczenemlede konustuk ve arastirmalarimla da birlikte emzirme doneminde iceriginin zararli oldugunu ogrendim . Vitamindir ne olcak vs demeyin doktorum fazla vitamininde zararli oldugunu soyledi . Ayrica icine koyduklari bazi ilaclarda direk emzirme doneminde zararliymis . O yuzden yaptirmaktan vazgectim . Bir özel egitim ogretmeni olarak yaziyorum . Risk almamiza degmez bence . Emzirme donemi bitince bu karisimi tabiki yaptirmaya devam edecegim