Merhaba sevgili anneler , bebeğim 3 Sy 10 günlük oldu , gaz problemimiz doğduğundan beri var fakat zamanla ivme azalmışken şu 2 gündür top yapmış durumda yediklerimiz de vs herhangi bir değişiklik olmamasına rağmen, geceleri kıvranmaktan uyuyamıyor bile. Bu tekrar eden yükselişi yaşayan var mı neden olabilir sizce ?