Oburiks üzerlerine vazife yalnız ,haklı veya değil çocuğun gelişimini değerlendirmek onun görevi evet bazıları patavatsızca yorum yapıyorlar veya çok kesin konuşuyorlar benim çocuğuma da 2. Ayda bıngıldak kapanmış zeka geriliği olabilir dedi ama tamam deyip çocuk doktoruna götürdüm bişey çıkmadı kaldı ki hemşirenin dediği gibi de olabilirdi ben onların bu değerlendirmeyi yapmalarını beklerim açıkçası sonrasında da çocuk doktoruna götürürüm ayrıntılı muayene eder zaten.Bi şüphe varsa neden gözden kaçsın ki