sultan_kibar biberona alisirsa geri dönüşü zor olur, kaşıkla vermeye çalış kaşık biberon kullan. Sezeryan olduğum ilk gün sirngaya mama çektik gogsume biraz sıktık bebiş emmeye başladı, sürekli mama damlattik ama az az, hem doydu hemde memeye alıştı, sonradan meme reddi yaşadım tabi ama böyle sütüm çoğaldı.