Arkadaşlar bu gaz sancısı sorunu nezaman bitiyor 1haftadir gaz sorunu yaşıyoruz gün içinde ara ara oluyor ama akşamları saat 9 10 gibi bir başlıyor gece 1 e 2 ye kadar devam ediyor. Gazdan ememiyor resmen bir iki kere çekiyor sonra kivranmaya başlıyor yavrum. 2bucuk aylık kız bebek sadece anne sütü ile besleniyor. Kacinci ayda bu gaz sorunu hafifliyor yada tamamen bitiyor. Atak haftasında olabilir miyiz. Tahmini doğum 29 agustos. Doğdugu tarih 17 Ağustos. Bilen biri hesaplayabilirse çok sevinirim. Hayırlı geceler.