Birkaç uyku danışmanı ile iletişim kurdum fakat geri dönüşü maalesef yine aynı her gece rutinimizde vardı (beslenme alt değiştirme kitap okuma ninni sarılma uyku arkadaşını beşiğe vermek ve yatağa yatış) ama asla emmeden uykuya dalamıyor yatır kalkta bir işe yaramıyor artık beşiğinden de nefret ediyor (alışması için gün içerisinde onu beşiğine de koyuyorum) beşiğinden nefret etmesi artık yanımda yatmasına sebep verdi ve daha çok bana bağlandı önerebileceğiniz başka bir yöntem yada uyku danışmanı var mı (emzik ve biberon kullanmıyoruz doğduğundan beridir öğürüyor)