ssunacicek Arkadaşlar buraya yeni geçtim çok şükürr sezeryan oldum agrım çoktu karnım yürüdükçe sallandıkça belim sırtım çom kötüydüm bide gaz sancım vardı dikişlerime bastryodu bende doktor bandı cıkardığında hemen korse taktım asırı rahatladım cok iyi geldi sorum suu korse sürekli takılsa gece gündüz dogru mu ? Ve ne kadr süre sonra sıkılaştırıcı tayt giyebilirim korse artık baskı yapmaya basladı vajina kısmına tayta sizce ne zaman geciyim bosta duan ama yataamıyorum yinee
Senaybaris ssunacicek benim doktorum sezeryan doğumdan 15 gün sonra kullanabilirsin demişti külot korse olanlardan bi süre kullandın iyi de gelmiş gibiydi ama hafif dikişlerimde ağrı olmuştu bir de normal rahatsızlanmıştım sıkı şeyler de bunalttığı için çıkarmıştım bir daha ds dönmedim konseye ama kesinlikle gece kullanmamalısın internette de korselerin genel kullanım açıklamalarında da gece kullanılmamalı şeklinde geçiyor gündüz kullan ama gece vücudunu dinlendir bence
Fatmabayazit ssunacicek bende aynı şekilde 15 gün önce sezeryan doğum yaptım doktorum 1 hafta sonra süresiz takabilecegimi söyledi bende senin gibi korseli daha çok rahat ettim bence tayt falan herşeyi giyebilirsin bir sorun olacağını sanmıyorum doktorum bu işte aşırı uzman biri burda yorumlarda. 40 on çıkınca tak diyen bile var ama 40 güne rahmin aşagı doğru iyice sarkıyor bence takmaya devam et destekleyici şeyler yap sadece dikişli kısmını kuru tutmaya özen göster enfeksiyona çok meyilli olurmuş
Olurolur ssunacicek Ben sabah kalıp gece yatana kadar hep tuttum pis kanım vucudumdan gidene kadar korse ile daha iyi akıyordu zaten sonra bende gobek kalmadı hiç ama ben tayt ilede sıkılaşması icin 40 kanamam bitti sonra tayt giydim
ssunacicek Pateteslimanti yok dikişie denk getirmedim içine atlet giydim dikişin üstüne atletimi koydum bi skıntı yok dikişlerimde suan
Selincee Bu kadar uzun süreli korse kullanmak doğru değil diye biliyorum , sezeryandan iki üç hafta sonra başlamıştım takmaya günde birkaç saat , dikişlerinize dikkat edin
ssunacicek Selincee cıkardım bu gün zaten artık o kadr süre sonra tayta gecerim karnım çok kalmadı bile ama benim amacım karnım sabit dursunki yatabiliyim en azndan cocuguma bakamıyodum hiç bay yapamıyodum. Sabitleyince toparladım şükürr ama çıkardm
Zeyada07 2 ay oldu doğum yapalı sezeryanla kendi doktorum ilk yürüşten itibaren önerdi iyikide kullanmışım o an sonrasında 10 falan kullandım dikişleri zorlayınca bıraktım gerekte olmuyor çünkü sıkılaştırma vs yapmadı bende sadece göbeğin sallanmasını engelliyordu zaten gün geçtikçe kendi eski haline yavaş yavaş dönüyor gerek kalmıyor
ssunacicek Senaybaris çıkardım smdi 6 günlük daha bebeğim baya indi karnım ama tabi dikiş olduğu için o kısma kadar indirmedm orası biraz sis duryo biraz dha gecsin tıparlasın sonra tayt giyerım ama dikişlerimde hiç bi sorun olmadı su ana kadr aksine cok rahatlatttı bilseydim bende ilk yürüyüşte takardım