Merhaba kizlar oglum temmuz da tam 2 bucuk yaşında olacak 1 aydır tuvalet egitumi veriyorum çişini götürdüğüm de yapiyir tuvalete ama kendisi söylemiyor ben goturmezsem altına yapiyor. Ama düzenli götürüp getirdiğim de kaçırma durumu olmuyor çiş de. Fakat kakasını yapamiyor tuvalete . Tutuyor 2 3 gün sonra altına yapıyor. Kaka yapması için lazimliga oturtuyorum Bi şekilde oyalaiyorum ıkınıyor ugrasiyor ama asla yapamiyor. Tam altına yaparken farkediyorum koşuyoruz tuvalete altına az yapmis oluyor gerisi var dır muhakkak oturtuyorum ama yapamiyor . Bun şekilde tuvaletini yaparken farkedip hemen oturttugumda Bi ay içerisinde 2 defa falan edebilmistir tuvalete. Ara versemmi diyorum hem kakasinu tuttuğu için hemde tuvalete yapamadığı için qma daha kötü olur mi ara versem . Mesela Bi 2 3 ay ara versem bidaha mi başlasam veya bez takip Bi yandan öğrenmeye devam mı etsem çok çaresiz kaldım tecrübelerimiz ve ya bilginiz var sa yardımcı olurmusnz. Kusura bakmayın çok uzattım