Meryem01
Bende olan hastalık. Karnımın şişliği , gaz sancılarım ,ishal ve kabızlık için gitiğimde bu tanı kondu. Tabi endoskopi fln da yapıldı bana. Stres kaynaklı bir hastalıkmış. Gaz yapacak baklagiller, meyveler, karbanhidratlar için diyet verilmişti. Bir süre uyguladım ama buna uyarsam hiçbir şey yememem gerekiyordu sonrasında bıraktım diyeti. Bu tanı çocuğa nasıl konmuş merak ettim ?