anneko_ Merhaba hayırlı akşamlar,aranızda işkurla kurum dışı işçi ilanlarına başvurun çalışan var mı?Maaş durumu nasıl oluyor çalışma şartları sigorta olayı falan deneyimli olan biri varsa bilgi verebilirse çok mutlu olurum şimdiden teşekkürler🙏🏻
anneko_ anneko_ mesela büro personeli olarak ilan açıyorlar lisans mezunu olarak şartlar hep aynı mıdır ?