2prnses1prens valla korkunun ecele faydası yok, sıkıntısını çekeceğinize dayanın aldırın geçsin kurtulun. Şuan hamileyim ve 20lik dişim beni öldürüyor resmen, yanlarda ki dişleri ağrıttıgı gibi alt sıra dişleri de ağrıtıyor mahvetti beni. Keşke hamilelikten önce aldırsaydım ama geç kaldım malesef🤦♀️ bende hiç korkmuyorum ama dişle ilgili her işlemden acayip midem bulanıyor. Geçen sene bi tane dişim kırılmıştı onu kaplama yaptırdım bulantıdan öldüm kaç kere adamı durdurdum doktorda sinir oldu bana🙈 yine de hamile olmasam hemen gidip aldırırım çünkü eziyet gerçekten.