darzuinci kızım 1 yaş 1 haftalık ne basıyor ne ayakta duruyor biz desteklesek bile nede emekliyor ( çocuk nöroloji doktoru,ortapedi doktoru da gördü tüm muayaneleri yapıldı. ) Teşhis olarak tembel kendi haline bırakın dendi 😂 çok sağlıklı bir bebek her bebek gelişimi farkli dediler canım