Gamz3 merhabalar evet bir yıl oldu ama çok şükür o günlere özgüydü. Bebek tam ememediği için süt birikiyor ve ağrı oluyordu. Bebeğimin kilo almayıp zatıfladığında doktor söylemişti. Emzirme konusunda dikkat etmek gerekiyor. Doğru emzirme ile geçebilecek bir sorun. Ayrıca emmiyorsa sağım yapmak Sıcak banyoda masaj yapmak lazım ❤️