Kızlar azı dişime kanal tedavisi yapılacakmış ilk defa dişciye gittim biraz korkuyorum açıkcası .. emziriyorum daha 3 bucuk aylık bebeğim var tedaviden hemen sonra emzirebiliyomuyum yoksa süt sağıp dondurucuya mı atmam lazım sonradan emziremezsem diye bide kanal tedavisi nasıl ya canımız acıyomu off sitres yaptım canım biraz tatlı 😂