Bebetonunmotheri Kızlarrr Bebişim bronsit oldu Tedavi altindayiz 4 5 gundur Hava kullandikca daha cok oksurmeye basladi normalmi Yada balgamimi atiyor İcimi ferahlatin biraz
momys305 Bebetonunmotheri akgünlük sakızını tavada yakıp koyun yününe kokusunu hapsedin ve bir tülbente sarıp bir gece göğsüne bir gece sırtına koyun youtuba yazın günlük sakızı yün diye çıkar. Bunu lütfen yapın benim kızımda bronşit olma yolundaydı ve bunun sayesinde çok şükür iyileşti
Aryaklc Benim kızım da 30 günlükken olmuştu balgamı atmak için öksürüyor diye düşünmüştüm öksürüğü gecene kadar da doktorum hava vermemi söylemişti eve alıp sürekli evde verdik. Bazen öksürük duyar duymaz hemen veriyorum. Geçmiş olsun
Bebetonunmotheri Aryaklc gunde 3 kez hava bide antibiyotik kullaniyoruz Ama oksurdukce korkuyorum gecmiyormu iyilesmiyormu diye
Aryaklc Bebetonunmotheri bebeginiz kaç aylık bende en başında antibiyotik verdim keske vermeseydim antibiyotik kullandığımız da daha kötü oldu pişik ishal hersey bir aradaydi sonra antibiyotigi kesip doktor degistirdik doktor bu kadar küçük bir bebeğe antibiyotik önermiyorum sürekli burnunu fizyolojik su ile temizleyip hava verin dedi öyle yaptım şükür düzeldi
Avukatanneyim Bizim doktorumuz hava verdikten sonra öksürmesi normal demişti akciğerleri açtığı için öksürük oluyor sanırım. Bir de doktor biz öksürüğü kesmek istemiyoruz ilaçlarla falan öksüre öksüre atacak hastalığı demişti
Bebetonunmotheri Avukatanneyim yaa bunu duydum ya çok şükür ferahladim biraz Cocuklarimiz keske hic hasta olmasa ya
Bebetonunmotheri Aryaklc 7.5 aylik ama yapamadi toparlayamadi kendini 2 haftadir her yöntemi denedik En son iste zaturre gidiyor dedi doktorondan antibiyotik verdi Keske basindan cozum bulunsaydida bu raddeye gelinmeseydi
Defnemomm Aryaklc benim bebeğim de 5 aylkk doktor antibiyotik verdi iyilesssin diye mecbur kullandım sizinki kac aylikti doktor öyle dediğinde
Bebetonunmotheri momys305 o nasil bisi ya Denicem hemen Biride ayaginin altina sarimsakla zeytinyagi sur demis Oda fayda edermiki acaba
Aryaklc Bebetonunmotheri inşallah düzelir ya çok zor ilerlediyse antibiyotik şart o zaman hava ve burun temizliğini sıklaştırabilirsiniz bende günde 6 kez yapiyordum
momys305 Bebetonunmotheri olabilir viks baby balm sürüp çorap giydirin göğsüne yine aynı şekilde viks baby sürüp mendil koyun ısıtıp. Ben covid olduğumda yetişkin viks sürüp çorap giydiğimde baya azalmıştı öksürüğüm
Bebetonunmotheri Aryaklc hastaneye yatiricam ama cok kucuk kollari ayaklari serumdan delik desik olurdedi Evde iyilesir insallah ya🥺