Ben memleketimden uzak yaşıyorum. Uzun uzun yol gidiyorum😀 genelde yolculuğa oğlumun uyku saatinde çıkmaya çalışıyoruz yolda mayışıyor ve uyuyor. en fazla 2 saate uyanıyor. Dikkat çekecek oyuncaklsr oynatmaya çalışıyorum . Tabi en fazla 5 dk oyalanıyor😀 kaos çığlık çığlığa anlarımız da çok oluyor bazen inip hava alıyoruz. Bir vedeo var arabanın arkasında kurbanlık götüren adam (Ato) aynı o gibi oluyoruz 😅😅😅 ama geçiyor napalım idare edeceğiz