Doktorumuza sordum terleme ile alakalı sıvı az almasıyla alakalı olabilir ama yine de muayenede bakmak lazım demişti. Ama düzeldiği için gitmedim. Huzursuzluk, idrarda koku, idrarı yaparken ağlama gibi şeyler varsa genelde enfeksiyondan şüpheleniliyor. Biz de bunlar yoktu gayet normaldi