Saretiryaki canım doğduğunda aşırı gazlı bi bebekti sürekli ağlıyordu akşam soluğu acillerde alıyorduk kaç tane gaz ilacı bitirdik anlatamam o yüzden pek bi düzen oturtamadık sabah 8 de kalkıyor bazen 2 saat sonra uyuyor ama çok kısa yani en fazla bir saat daha sonra akşam 6-7 gibi uyuyor o da yarım saat ama gece uykusuna geçişi çok çok kötü 11-12 den önce uyumuyor