yorgunanne28 yürüme arkadaşıyla alıştı benim kızım hep yürüme arkadasiyla yürüttüm.14 aylıkken ilk defa kendisi desteksiz kalkıp yürüdü. Bir anda ve hiç beklemediğimiz zamanda yaptı. Normalde dediğiniz gibi korkardı ben yürütünce otururdu. Yürüme arkadaşını bırakıp kendisi yürümeye başladı sonra. 18 aya kadar normaldir diye biliyorum. Her çocuk birbirinden çok farklı elbet yürür çok kafaya takmayın bence siz korkutmadan sürekli elinden tutarak evde, dışarıda yürütün o zamanla kendisi de yürüyecektir.❤️