Rozerinn Zeyda aaaa bi biz kaldık sanıyodum çok mutlu oldum yorumunuzu görünce 😂13 aylık henüz bizdede bişey yok
Nilsu20 Zeyda 15 aylıkken çıktı kızımın şuan 3 buçuk yaşında hala köpek dişleri ve alt yan kesiciler yok. 😂 hala tamamlamadı yani. Ocakta 4 olacak
Esralparslan1 Zeyda ayy bizimse 14 aylığız hiç dişi çıkmadı 🥹 doktorumuza sorduğum da 1 ay daha bekleyelim diyip hep erteliyor hiç sordunuz mu neden bıkmaz diye acaba 🤷♀️🥲🥺 tedavisi yada bir şey var mı
Momhappytr ahlasmete suan benim 4 aylık salyaları çok akıyo herseyi agzina goturuyo diş cikarma belirtisi mi acaba canım
Adenmoms68 ahlasmete merhaba kızımın dişleri cıkıyor sanırım ateşi oluyor cok aşırı aglıyor ve ağrısından duramıyor bugun eczaneden diş jeli aldık nasıl kullanılıyor bilmiyorum ama biraz üst ve alt dişine sürdüm elimw şişlikler geldi baya ve alt dişine sürerken sakimleşip üste sürerken canı cok yanıyordu diş yerleri beya beyaz olmus damagı da şiş vebeyaz sizce çıkıyormu ve napmam lazım cok tecrübesizim ve napıcamı bilmiyorum panikliyorum cok aglıyoe çünkü agri kesici veriyorum mecbur baska yapmam gereken bişey varmı eksta veya jel nasıl kullanılıyor ne kadar sürmem gerekiyor biliyormusunuZ
ahlasmete Momhappytr evet canım belirtıler onlar ama damaklarıni kontrol et sişlik oluyor agız atesı oluyor cogunlukla benimki oyleydı canım
Elaa_gozz Momhappytr benim de 3 aylık hatta 2,5 ayından beri o şekilde ama doktor ellerini tanıyor ve tükürük bezleri gelişiyor dedi
Blg_szr06 Momhappytr biz 4bucuguz diş yerinde beyazlık var çizgi gibi görünüyor 🤭😍kızımda öyle cıkarmıstı erkenciyiz
Zeyda Momhappytr yok valla doktora gittim bunun için endişeliyim dedim 18 aya kadar zamanı var sen hiç dişsiz çocuk gördün mü dedi azarladı beni ondan saldım bende ne zaman gelirse artık😅
Gokce_17 Bebeğim 7 aylık bugün damağında minicik beyazlık gördüm o kadar huysuz o kadar halsiz ki hiçbir şey istemiyor çok üzülüyorum perişan oldu yavrum ne zamana kadar sürer ki böyle 😔
kullanici12hr Gokce_17 benim de 5 aylık bebeğim alt iki dişi beyaz, halsizlik benim de dikkatimi çekti, sürekli gözlerini ovalıyor uykusu geliyor, memede uyumak istiyor hep, ben de sıcaktan bayılıyor sanıyordum 🥹
Gokce_17 Bebeğim 7 aylık bugün damağında minicik beyazlık gördüm o kadar huysuz o kadar halsiz ki hiçbir şey istemiyor çok üzülüyorum perişan oldu yavrum ne zamana kadar sürer ki böyle 😔
bernaglrr Gokce_17 benmde bebeğim şuan beş aylık üst damağında bizim de üç tane beyazcık bir şeyler var. Aynı şekilde çok huysuz ve iştahsız.
Merve_3804 Benim kızımın 13. Ayında çıktı iki tane birden ama doktorumuz çıkmasa bile 18. Aya kadar süresi var demişti 🌸
Ayssrmn Seher_csm merhaba kızım şu anda 3 ay 17 günlük her bulduğunu agzına götürüyor sebepsiz aglıyor nasıl anlyabilirim diş çıkardıgını
Azranurbaby Zeyda başka doktora da göstermeni tavsiye ederim çünkü bebeğinin damak yapısı sert ise bebek diş çıkartamıyor ve doktorlar müdehale edip çizik atıyorlar diş etlerine ki dişleri çıksın diye . Sağlıcakla kalın inci dişleriniz olsun
twinboymama Zeyda merhaba. hangi doktor bunu söyleyen adını ögrenebilir miyim? aynısını yengeme söylemişti de aynı doktor mu merak ettim :)