Ebruko Doğum yaoali 3 ay 20 gün oldu. Doğumdan beri göbek deliğinden akıntı geliyo. Annem normal değil deyince korktum ben normal bı durum saniyodum. Zaten doğumdan sonra muayeneye de gitmedim. Var mı böyle bişey yaşayan veya bilgisi olan ?
Cybelle Ebruko sizin mi bebegin mi anlamadim benim kizimin da bu hafta geldi. Dewam ederse kontrolde soracam ama arkadas sormus krem vermis bir hafta kullan gecmezse cereahiye gorunsun demis
Evremmerve Ebruko 4 ay 5 günlük anneyim bende göbek deliğinden arada kahve rengi kabuk bağlamış gibi yada kan kurumuş gibi izler oluyor yıkayınca silince gidiyor bir süre sonra tekrar gelmiş oluyor bana acı vs. Vermiyor oluşurken de hissetmiyorum arada görüyorum
Ebruko Evremmerve evet benim de aynı şekilde ve göbek deliğimin içi ıslak . Enfeksiyon gibi bir şey olabilir mi acaba ? Doğumdan sonraki kontrol için de gideceğim zaten o zaman sorarım
Evremmerve Ebruko vala enfeksiyon olarak hiç düşünmemiştim ıslaklık yok ama dediğim gibi leke gbi bsey var. Bilgi alabilrsan buraya da yazarmisin merak ettim