Prensesimm3 hepimiz aynı miyiz birimiz sürekli çalışayım der boş duramaz birimiz yatar sabahtan akşama kalkmaz ,bence çocuğunuzda gözünüze batacsk kadar birşey görmedi iseniz birinin lafı ile Dr götürmeye gerek yok evet hiperaktivite diyelim ne olacak ne değişecek daha çok küçük. Kafanızı bulandirmayin.
Eski gönderi imiş kusura bakmayın dikkat etmedim