evininannesi idrarı kokuyorsa eğer enfeksiyon olabilir takip edin derim. Ben 1 sene sleepy kullandım, iki aydır molfix kullanıyorum ama emiciliği bana da iyi gelmedi sanki çişi bezin dışına veriyor gibi geldi bana da. Bitince tekrar sleepye geçeceğim. E bebeğin bezi var goon oda güzel tavsiye ederim eğer molfixi bırakmayı düşünüyorsanız